O tym, że Facebook jest siłą napędową dzisiejszej rzeczywistości wiedzą wszyscy. Po piętach depcze mu jednak inne medium społecznościowe – Instagram. Kiedyś trendy było Grono, Nasza Klasa, Fotka, dziś to już prehistoria. Fenomen #insta i popularnych #hasztagów rozwija się. Za pomocą wielu słów oznaczamy zdjęcia i posty, w ten sposób informując o naszym życiu. O ile Facebook stawia na treść, o tyle Instagram to kolebka fotograficznego szaleństwa. Jedzenie, moda, sport, produkt – wypromować można tam wszystko. Wiele osób stało się sławnych dzięki urozmaiconemu prowadzeniu swojego profilu. Coraz więcej osób wybiera wręcz tę formę komunikacji z otoczeniem jako priorytetową. Użytkownicy smartfonów chwalą sobie przejrzystość, wygodę i szybkość obsługi aplikacji. W Twoim życiu dzieje się coś ważnego? Dostałeś super prezent? Kupiłeś nowy samochód? Pochwal się tym innym. Im więcej serduszek pod fotką, tym większa samozadowolenie i wzrost samooceny. Jeśli chodzi o firmy, ta apka to szansa na zdobycie nowych followersów, patrz klientów. Ciekawe filmiki, zdjęcia produktu czy usługi opatrzone filtrem, info o promocjach – to wszystko wpływa na markę. A jak już jesteśmy przy firmach… Kto z Was nas obserwuje na https://www.instagram.com/hewti.pl/?